Filters
Close

آموزش های ناپ کامرس

Articles, reviews, news, promotions, tips. You can change the text in Topic list, SystemName CMSManagerHomePage.

مرتب‌سازی بر اساس
در هنگام ثبت‌نام، مشتری می‌تواند گزینه خبرنامه را انتخاب کند تا خبرنامه‌های فروشگاه شما را دریافت کند. یا می‌تواند بعداً با استفاده از فرم موجود در فوتر (در قالب پیش‌فرض تمیز nopCommerce) در خبرنامه مشترک شود. راه دیگر برای پر کردن لیست مشترکین... ادامه ...
"محصولات پیشنهادی" و "محصولات مرتبط" ابزارهای بازاریابی در nopCommerce هستند که می‌توانند برای ارائه محصولات اضافی به مشتریان بر اساس رفتار خرید آن‌ها (مشاهده و افزودن محصولات خاص به سبد خرید) استفاده شوند. این همچنین فرصت خوبی برای شماست تا... ادامه ...
قیمت‌های پلکانی یک ابزار تبلیغاتی هستند که به صاحب فروشگاه اجازه می‌دهند قیمت‌های ویژه‌ای را زمانی که مشتریان مقدار بیشتری از یک محصول خاص خریداری می‌کنند، ارائه دهند. این ابزار معمولاً در فروش عمده استفاده می‌شود، اما خرده‌فروشان نیز می‌توانند... ادامه ...
بازاریابی همکار فروشی (Affiliate Marketing) یک روش بازاریابی مبتنی بر اینترنت است که در آن به همکاران فروش برای ترافیک وب‌سایت ایجاد شده (هر بازدیدکننده یا مشتری) پاداش داده می‌شود. این یک برنامه پرداخت به ازای عملکرد مبتنی بر وب است که برای... ادامه ...
قابلیت "امتیازات پاداش" به شما امکان می‌دهد یک برنامه وفاداری برای بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتری ایجاد و پیاده‌سازی کنید. برنامه "امتیازات پاداش" به مشتریان اجازه می‌دهد امتیازاتی برای اقدامات خاصی که در سایت انجام می‌دهند، مانند... ادامه ...
در nopCommerce، شما این فرصت را دارید که کارت‌های هدیه را در کنار سایر انواع محصولات بفروشید. کارت‌های هدیه یک ابزار بازاریابی خوب هستند که به شما امکان می‌دهند به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید و خریدهای اضافی را تحریک کنید. کارت‌های هدیه... ادامه ...
برای تعیین تنظیمات سفارش، به پیکربندی → تنظیمات → تنظیمات سفارش بروید. پنجره تنظیمات سفارش نمایش داده می‌شود. این صفحه امکان پیکربندی چند فروشگاهی را فراهم می‌کند؛ به این معنا که می‌توانید تنظیمات یکسانی را برای همه فروشگاه‌ها تعریف کنید یا... ادامه ...
بخش "سبد خرید و لیست علاقه‌مندی‌ها" به صاحبان فروشگاه این امکان را می‌دهد که تمام سبدهای خرید و لیست‌های علاقه‌مندی تمام مشتریان در تمام فروشگاه‌ها را در یک صفحه مشاهده کنند. برای دسترسی به این صفحه، به فروش → سبد خرید و لیست علاقه‌مندی‌ها... ادامه ...
برای جستجوی محموله‌ها و مشاهده آن‌ها، به فروش → محموله‌ها بروید. لیست محموله‌ها در بخش بالای صفحه، می‌توانید با استفاده از معیارهای جستجوی مختلف به دنبال یک محموله بگردید: تاریخ شروع و تاریخ پایان برای محموله‌هایی که بین این تاریخ‌ها ایجاد... ادامه ...
ویژگی‌های تسویه حساب نشان‌دهنده اطلاعات اضافی سفارش هستند که در مرحله نهایی فرآیند خرید جمع‌آوری می‌شوند. Tip با استفاده از ویژگی‌های تسویه حساب، مالکان فروشگاه می‌توانند مشخص کنند، به عنوان مثال، آیا محصول خریداری شده نیاز به بسته‌بندی هدیه... ادامه ...