Filters
Close
خبرخوان

بلاگ

معیارهای ارزیابی موفقیت یک فروشگاه اینترنتی
معیارهای ارزیابی موفقیت یک فروشگاه اینترنتی

یکی از مهم‌ترین خصوصیات یک صاحب تجارت موفق، علاقه به تجزیه‌و‌تحلیل و معیارهای اندازه‌گیری است. تجزیه‌و‌تحلیل‌ها و معیارهای اندازه‌گیری به صاحبان تجارت این اجازه را می‌دهد تا عملکرد خود و تجارت خود را بررسی کرده، نقاط ضعف خود را اصلاح کرده و نقاط قوت خود را بهبود بخشند. فروشگاه‌های اینترنتی نیز از این امر مستثنا نیستند.

راهنمای ارزیابی کارایی فروشگاه‌های اینترنتی
راهنمای ارزیابی کارایی فروشگاه‌های اینترنتی

تجارت الکترونیک یکی از رقابتی‌ترین و پرفشارترین محیط‌های تجاری به حساب می‌آید. صاحبان فروشگاه‌های الکترونیک نیاز دارند که تجربه‌ای کامل، سریع و بی‌نقص را برای مشتریان خود فراهم آورند. تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از 50% از خریداران و مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه‌هایی را که زمان بارگذاری صفحات آن طولانی باشد (بیش از 12 ثانیه) رها می‌کنند.

ضرورت ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه برای فروشگاه‌های اینترنتی
ضرورت ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه برای فروشگاه‌های اینترنتی

یک اپلیکیشن تلفن همراه نه تنها باعث افزایش رضایتمندی مشتریان و آسانی فرایند خرید می‌شود بلکه این حس را به مشتریان انتقال می‌دهد که فروشگاه‌ها و امکانات آن‌ها همواره در اختیار آن‌ها هستند. این امر باعث می‌شود تا کیفیت تجربه کاربری مشتریان افزایش یافته و مشتریان وفادار بیشتری برای تجارت‌های گوناگون ایجاد شود.

مزیت استفاده از قابلیت ارسال توسط فروشنده (drop shipping) در فروشگاه‌های اینترنتی
مزیت استفاده از قابلیت ارسال توسط فروشنده (drop shipping) در فروشگاه‌های اینترنتی

ایجاد انبار و جمع‌آوری موجودی محصولات و سپس اقدام به فروش رساندن محصولات یکی از روش‌های سنتی فروش محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی است ولی این روش همواره دارای خطرات خاص خود است و همواره باعث ایجاد هزینه‌های فراوان برای صاحبان فروشگاه می‌شود.