Filters
Close
خبرخوان

بلاگ

کارهای 30 روز اول، برای رسیدن به اولین سفارش‌ها
کارهای 30 روز اول، برای رسیدن به اولین سفارش‌ها
اگر این مطلب رو مطالعه می‌کنید، به این معناست که شما فروشگاه خود را راه اندازی کرده‌اید و به دنبال دریافت ترافیک و اولین سفارش‌ها هستید. در ادامه قدم‌هایی که باید برای رسیدن به اهداف اولیه خود در فروش اینترنتی بردارید را به شما خواهیم گفت. پس در ۳۰ روز آینده بر روی مواردی که در این مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم تمرکز کنید تا به موفقیت برسید.
انتخاب دامنه
انتخاب نام سایت و دامنه اولین قدم و در واقع یکی از مهمترین قدم ها بعد از انتخاب فروشگاه ساز، برای راه اندازی یک وب‌سایت و کسب و کار است. فرآیند ثبت دامنه و انتخاب آن این روزها نسبت به قدیم بسیار سخت‌تر شده است؛ چراکه تعداد دامنه‌های ثبت شده بسیار زیاد است و در نتیجه دامنه‌های خوب برای ثبت به مراتب کمتر شده‌اند.
آموزش جامع و قدم به قدم برای دریافت ای نماد سایت
آموزش جامع و قدم به قدم برای دریافت ای نماد سایت
اگر صاحب کسب و کاری هستید، لازم است بدانید اعتماد کاربران و مشتریان مهم ترین فاکتوری است که یک کسب و کار بتواند محصولات یا خدمات خود را ارائه کند. یکی از راه کار های جلب اعتماد کاربران، اخذ ای نماد برای سایت است. در واقع با داشتن ای نماد کاربران حس بهتری نسبت به کسب و کار شما دارند و می دانند که در صورت وجود مشکل، راحت تر می توانند شکایت خود را پیگیری کنند. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کار های اینترنتی به دنبال دریافت ای نماد برای سایت خود هستند تا راحت تر بتوانند اعتماد مشتریان را جلب کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل ای نماد، اهمیت آن برای کسب و کارها و مراحل دریافت آن بپردازیم! پس اگر کسب و کاری دارید و می خواهید نماد اعتماد الکترونیک دریافت کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم.
کسب و کار کوچک
کسب و کار کوچک
در دنیای امروز کسب و کارها انواع مختلفی دارند و هدف همه آن ‌ها ارائه خدمات و کسب درآمد است. با توجه به مشکلات کمبود کار مناسب و افزایش نرخ بیکاری، در حال حاضر بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند که کسب و کار خود را داشته باشند. بسیاری از آن‌ها هم به تقلید از کسب و کارهای دیگر می ‌پردازند که در اکثر مواقع سرنوشتی غیر از شکست ندارند. در کشور های غربی به کسب و کار و کارآفرینی اهمیت زیادی داده می‌ شود اما در کشور های جهان سومی معمولاً کسب و کارهای زیادی با مشکل مواجه می‌ شوند. دلایل آن بسیار متعدد است و نمی ‌توان شکست تمام کسب و کار ها را به یک دلیل دانست. در این مقاله قصد داریم به بررسی کسب و کار کوچک و انواع آن بپردازیم تا اگر قصد راه‌اندازی کسب و کاری را دارید، بدانید که از کجا باید شروع کنید.
مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی
مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی
متمایز نشان دادن خود در میان سایر همکاران مزایای استفاده و همچنین ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بسیار زیاد است. به طوری که امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک برای پیشرفت در کار و فروش بیش تر خود به ساخت یک صفحه در فضای مجازی، طراحی یک وب سایت و ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی روی آورده اند. یک اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی می تواند محدودیت ها را از میان بردارد و زمینه خرید و فروش راحت و سریع تر محصولات را فراهم کند. ما در این مقاله سعی داریم تا برخی از مزایای مهم ساخت اپلیکیشن برای فروشگاه ها را به شما معرفی کنیم. تا اگر هنوز تصمیم به ساخت این برنامه نگرفته اید و یا در این مورد شک و تردید دارید، بتوانید به نتیجه مطلوبی برسید.
اپلیکیشن ساز چیست؟
اپلیکیشن ساز چیست؟
اپلیکیشن ساز چیست؟ اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید یا قصد راه اندازی یکی از آن‌ها را دارید، احتمالا با این سوال مواجه شده‌اید. اگر هم تاکنون چنین کلمه‌ای را نشنیده‌اید، بهتر است هرچه زودتر برای رونق بیزینس آنلاین خود با آن آشنا شوید. حالا چرا اصلا باید بدانید اپلیکیشن ساز چیست؟ مگر داشتن یک وب سایت فروشگاهی یا فروش از طریق شبکه های اجتماعی کافی نیست؟ متاسفانه باید بگویم خیر! در عصر حاضر که بسیاری از مردم تقریبا تمام کارهای خود را با استفاده از گوشی‌های هوشمندشان انجام می‌دهند، داشتن یک اپ فروشگاهی می‌تواند برای کسب و کارتان بسیار مفید باشد و مشتریان بیشتری را جذب کند. پس اگر دوست دارید بدانید اپلیکیشن ساز چیست و چگونه می‌توانید یک اپ فروشگاهی کاربردی داشته باشید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.
اپلیکیشن فروشگاهی چه مزایای دارد
اپلیکیشن فروشگاهی چه مزایای دارد
اپلیکشن فروشگاهی
چند راهکار ساده برای نوشتن توضیحات محصولی که منجر به فروش شود
چند راهکار ساده برای نوشتن توضیحات محصولی که منجر به فروش شود
توضیحات محصول ، خود یک نسخه ی (فروش / بازاریابی) است که تشریح میکند یک کالا چیست و چرا ارزش خرید دارد. هدف توضیحات محصول عرضه جزئیات از ویژگی ها و کارایی یک محصول به مشتری است که دریابد به محصول نیاز دارد و باید محصول را خریداری کند. در اینجا نگاهی می اندازیم به 9 راه ساده جهت ترغیب بازدیدکنندگان وبسایتتان به خرید با استفاده از توضیحات محصول :
چگونه اولین محصول خود را در فروشگاه اینترنتی بفروشیم
چگونه اولین محصول خود را در فروشگاه اینترنتی بفروشیم
اما بدست آوردن اولین فروش، زمان و تمرکز زیادی می طلبد. با وجود صدها کانال و راه برای ترویج کسب و کار خود، پیدا کردن کانالی که بیشترین بازده را برای کسب و کار شما داشته باشد و نتایج ارزشمندی را برای شما رقم بزند، دشوار است. یکی از بهترین روش های افزایش فروش، ساخت فروشگاه اینترنتی است. اگر فروشگاه اینترنتی ندارید، همین حالا به صورت رایگان فروشگاه اینترنتی خود را بسازید. قدم بعدی برای افزایش فروش این است که افراد را داخل فروشگاه اینترنتی خود بیاورید . این چالش را امتحان کنید: اگر شما دارای فروشگاه اینترنتی هستید تمرکز خود را در30 روز آینده بر روی افزایش ورودی سایت خود با توجه به مشتریان هدف فروشگاه اینترنتی خود بگذارید.
راهکارهای مؤثر سئو (SEO) در تجارت الکترونیک
راهکارهای مؤثر سئو (SEO) در تجارت الکترونیک

صاحبان تجارت و فروشگاه‌های اینترنتی از اهمیت قرار گرفتن در رتبه بالاتر از رقیبان خود در فهرست نتایج موتورهای جستجو اطلاع دارند. فروشگاه‌های اینترنتی (در مجموع هر سایت مرتبط با تجارت الکترونیک) به منظور جلب مشتریان مرتبط با بازه فعالیت خود باید محتویات کارآمد و پراستفاده به همراه توضیحات و مشخصات عادلانه از محصولات و خدمات ارائه شده در فروشگاه خود داشته باشند.